Mattias skrev:Det är ingen som råkat springa på låten? Jag har kollat runt men inte hittat den som download någonstans?

AG skrev:Mattias skrev:Det är ingen som råkat springa på låten? Jag har kollat runt men inte hittat den som download någonstans?
Den släpps väl först idag? eller nått sånt.
/ AG

Mattias skrev:AG skrev:Mattias skrev:Det är ingen som råkat springa på låten? Jag har kollat runt men inte hittat den som download någonstans?
Den släpps väl först idag? eller nått sånt.
/ AG
Det stämmer. Det är jag som är ivrig/het på gröten :p

Mattias skrev:Det var bättre förr! Då släpptes singlar på dagen de skulle!

Per skrev:Mattias skrev:Det var bättre förr! Då släpptes singlar på dagen de skulle!
Och det gick att fysiskt hålla dom i sin hand...

Tess skrev:En liten recension:
Jill Johnson- Sveriges första OS-flopp

AG skrev:Tess skrev:En liten recension:
Råkade titta i dagen aftonbladet och fick läsa sågningen. Nu dröjer det väl ytterligare ett halvår innan jag öppnar den tidningen igen. (p.s. hatar expressen också)
/ AG

Tess skrev:AG skrev:Tess skrev:En liten recension:
Råkade titta i dagen aftonbladet och fick läsa sågningen. Nu dröjer det väl ytterligare ett halvår innan jag öppnar den tidningen igen. (p.s. hatar expressen också)
/ AG
Ja, det var ju inte en positiv recension precis. Helt sågad vid fotknölarna kändes det mer som.
Är låten verkligen så dålig?

AG skrev:Råkade titta i dagen aftonbladet och fick läsa sågningen. Nu dröjer det väl ytterligare ett halvår innan jag öppnar den tidningen igen. (p.s. hatar expressen också)
/ AG

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst